Header slideshow

Serviceplan!

Uitleg over de mogelijkheden.

Serviceplan

Uitleg serviceplan

Waarom een onderhoudscontract afsluiten?

Veiligheid controle op goede verbranding.
Geen voorrijkosten.
24/7 verzekerd van onze hulp dus ook in het weekend en op zon- en feestdagen.
De kans op storingen tot storingen tot een minimum beperken.
Verlenging van de levensduur van het apparaat.
Een optimale instelling van het apparaat bespaart energiekosten.
Garantiebehoud bij de fabrikant.

Wat zijn de mogelijkheden?

Basis
pakket

Basisplus
pakket

max. looptijd 15 jaar vanaf bouwjaar ketel

Luxe
pakket 

max. looptijd 15 jaar vanaf bouwjaar ketel

termijnbedrag gaat direct na plaatsing in

Ultra luxe
pakket 

max. looptijd 15 jaar vanaf bouwjaar ketel

termijnbedrag gaat direct na plaatsing in

Arbeidsloon onderhoud

Arbeidsloon onderhoud

Arbeidsloon onderhoud

Arbeidsloon onderhoud

Arbeidsloon storingen

Arbeidsloon storingen

Arbeidsloon storingen

Materiaal

Materiaal

Randapparatuur

Wat krijgt u hiervoor?

Onderhoud Storingen

Geen voorrijkosten. Preventief periodiek onderhoud, het inspecteren van het toestel conform de onderhouds-systematiek van de fabrikant en indien nodig het bijvullen van de installatie.

Het gratis verhelpen van storingen aan uw apparaat. Geen arbeidsloon en geen  voorrijkosten.
Een aantal storingen is uitgezonderd zie hiervoor artikel 8 van de Algemene voorwaarden horende bij dit serviceplan.

Materiaal Randapparatuur

Alle onderdelen die zich binnen de mantel van de toestel-behuizing bevinden. Hieronder vallen tot een maximum van € 275,- per gebeurtenis met dezelfde storingsoorzaak.
Voor onderdelen die niet meer leverbaar zijn, kan Toonen niet aansprakelijk worden gesteld.

Onder randapparatuur wordt verstaan:

  • de vulkraan
  • het overstort ventiel
  • het expansievat
  • de inlaatcombinatie
  • de merkgebonden thermostaat (max € 100,-).
  • radiatorkra(a)n(en).

Onderhoud 1 x per jaar / 1 x per 2 jaar
Bij een aantal fabrikanten (zie overzicht hierna) wordt 1 x in de 2 jaar onderhoud ook geaccepteerd. Oftewel dan behoudt u uw garantie. Toch adviseren wij u om voor alle apparaten 1 x per jaar onderhoud te plegen.

Preventief onderhoud 1 x per 2 jaar

Preventief onderhoud 1 x per jaar

♦  Nefit Proline
♦  Nefit Trendline
♦  Remeha Calenta

Indien uw verwarmingssysteem functioneert op een lage tempe-ratuur dan vervuilt de ketel veel sneller. Bij alleen vloerwarming maakt de ketel geen 90° C maar 45° water. Dan is jaarlijks onderhoud een must ongeacht welk type cv-ketel u heeft. 

Alle overige merken en types verwarmingsketels.

Waarom het serviceplan van Toonen?

Wij laten u niet in de kou staan ook niet op zon- en feestdagen.
Wij garanderen u dat uw toestel door het periodieke onderhoud in topconditie blijft.
Wij zijn lid van de vereniging van Nederlandse Installatiebedrijven (Uneto-VNI).
Voor u een garantie dat u te maken heeft met een betrouwbare en deskundige installateur.
Wij hebben een eigen servicedienst. U krijgt te maken met dezelfde servicemonteurs! Geen uitbesteding aan een grote organisatie.

Wat is voor u nog meer van belang?

De genoemde bedragen zijn inclusief 21% BTW.
De genoemde bedragen zijn op basis van automatische incasso.
Het incasseren van het abonnementsgeld gaat direct na het afsluiten van het onderhoudscontract in.
Het abonnementsgeld betaalt u voorafgaand aan het te plegen onderhoud.
De genoemde tarieven gelden wanneer u woonachtig bent in het postcodegebied welke vermeld staan in de algemene voorwaarden behorende bij dit serviceplan. Buiten dit postcodegebied geldt een toeslag van € 3,- per maand.
Indien u een onderhoudscontract afsluit, vindt een 1ste onderhoudsbeurt plaats. Van deze onderhoudsbeurt ontvangt u separaat een factuur. Deze factuur bedraagt 12 x het maandbedrag voor het basispakket. Daarna gaat direct het onderhoudscontract in. Eventuele onderdelen worden uiteraard alleen in overleg met u vervangen. De eventueel vervangen onderdelen brengen wij in rekening. 
Indien wij bij u een nieuwe cv-ketel hebben geïnstalleerd, heeft u garantie op uw cv-ketel. Om aanspraak op de garantie te maken, moet u de cv-ketel conform voorschriften fabrikant onderhouden. U kunt direct na installatie van de cv-ketel een onderhoudscontract afsluiten. Dan betaalt u maandelijks voor het te plegen onderhoud. Indien u later een onderhoudscontract afsluit dan ontvangt u een factuur na het te plegen onderhoud en dient u het maandelijks betaalde bedrag in 1 x te betalen. Gedurende de eerst 18 maanden na installatie van de cv-ketel volstaat het basispakket. Indien gewenst kan dit na het verstrijken van de garantietermijn worden omgezet.
Korting op een tweede gastoestel van € 3,- per maand op het andere gastoestel(len) indien u op hetzelfde adres een tweede gastoestel (cv-ketel, geiser, gasboiler, gaskachel) heeft.
De algemene voorwaarden welke achterop het bijgesloten inschrijfformulier staan zijn van toepassing.


Wilt u de papieren versie van ons serviceplan downloaden ? Klik dan hier


Wilt u online ons serviceplan afsluiten ? Klik dan hier


Wilt u het prijzenoverzicht? Klik dan hier